خاطرات کودک من

هفته 18 بارداری

1396/6/22 18:20
19 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قلب ، این هفته هم من نی نی خوبی نبودم و کلی باز مامانی رو اذیت کردم ناراحت.

من که کاری نمی کنم فقط خیلی حرکت دارم شاید همون حرکتام باعث می شه حال مامانی بد بشه و نتونه چیزی بخوره و همونایی هم که می خوره حالش رو خراب کنه ناراحتنگران.... مامان جونی اصلاً حال خوبی نداره و حس می کنم از دست من حسابی شاکی شده ابروآخ....

این هفته مامان جون و پدر جون منتظر بودند ببینند حالا من که اینقدر نی نی شیطونی هستم دخملم یا پسر که امروز مشخص شد، البته هنوز تا به دنیا بیام و پدر جونی و مامان جونی برام اسم انتخاب کنند کلی زمان می بره خیال باطل.... خونواده دایی جون از همه زودتر فهمیدند که من پسریم و بعد هم عزیز جونی فهمید، حالا پدر جون و مامانی قراره سریع به خونواده عزیز جونی و بابا جونی دیگه هم خبر بدن خجالت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)