خاطرات کودک من

هفته 16 بارداری

1396/6/22 18:20
15 بازدید
اشتراک گذاری

16 امین هفته من (نی نی جون) مصادف شده با فرار سیدن بهار 92 و پدر جون و مامان جون 3 روز پیش فرارسیدن سال 1392 رو به همراه من  جشن گرفتند. من این هفته اگرچه به نظر می رسید باید بهتر باشم و با مامان جون هیچ کاری نداشته باشم، ولی وای ی ی ی که اینطور نشد و  از اول هفته مامان جون رو دچار ضعف و بی حالی شدید کردم، یعنی 2 روز مامان جون حسابی دراز کشیده بود ناراحتاوه.

پدر جون و مامان جون با رسیدن عید نوروز به 2 تا عزیز جون و بابا جونی، خونواده دایی جون, عمو جون، و عمه جون ها عیدی داده و خبر من رو اطلاع دادند. همه حسابی خوشحال شدند و  هر کسی شادی اش رو بطور خاصی ابراز کرد قلببغل. من اینو کاملاً متوجه شدمخجالت.

"ما هم خیلی خوشحالیم که این عیدی بزرگ رو توی این سال جدید به همه اطلاع دادیم و خدا رو از این بابت شاکریم که ما رو هم لایق پدر و مادر شدن دونست و این هدیه ارزشمند رو به ما عطا فرمود قلب قهر." 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)