خاطرات کودک من

تولد

1396/6/22 18:28
69 بازدید
اشتراک گذاری

یه سلام خیلی بزرگ به همه و به دنیای جدید

امروز که این مطالب بوسیله پدر جونی و مامان جونی نوشته میشه من حدود 25 روزم هست و بالاخره با هزار سختی که برا مامان جونی و پدر جونی درست کرده بودم پا به دنیای جدید گذاشتم اون هم بعد از 41 هفته و 5 روز نیشخند. راستی یه اسم قشنگ هم دارم "یاسین" مژه.

اینطوری که مامان جونی و پدر جونی تعریف می کنن روزای اول براشون کلی سخت بوده که بتونن از من نگهداری کنن و شیر بخورم و بخوابم و راحت باشم. یه روزایی زیاد گریه می کردم....یه روزایی یا شبایی اصن نمی خوابیدم....دلم خیلی درد می گرفت..و کلاً با دنیای جدید انسی نداشتم...البته الان خیلی بهتر شدم ها...خوابم خوب شده..خوب شیر می خورم و هر هفته هم به وزنم یه کمی اضافه می شه مژه..پس معلومه پدر جونی و مامان حونی کلی دارن واسم زحمت می کشن که الان دیگه به این دنیا عادت کردم....

راستی بند نافم هم روز 15 افتاد و بعدش رفتم حمام..وای که چقدر حمام رفتن خوبه و کلی تونستم بعدش راحت بخوابم. 

روزای اول مامان حونی حال و روز خوبی نداشت و می شنیدم که به پدر جونی می گفت دلش خیلی گرفته و تازه گاهی هم گریه می کرد و خلاصه این باعث می شد که به بهانه مامان جونی من هم یه بیرونی برم باهاشون و به دنیای جدید نگاهی بندازم. گاهی می رفتیم خونه عمو کیوان و خاله ریحانه و یه موقع هایی هم دایی جون و زن دایی جون با پانیذ جون می اومدن پیشمون..در کل برا من روزای خیلی شیرینی هست ولی فکر کنم برای مامان جونی و پدر جونی روزای سخت و پر از کارهایی که من براشون درست کردم...مثه شستن لباسام..شیر دادن و کلاً هر چیزی که باعث راحتی من باشه ....البته مامان جونی تعریف میکنه که وقتی خنده های منو می بینه مخصوصاً توی خواب که مثه که خیلی خنده می کنم خسته گیهاشون می ره ماچماچ...

راستی هویت من هم دیگه باید کم کم بیاد و من بتونم با پدر جونی و مامان جونی برم یه مسافرت دور..یه جایی که همه منتظرم هستن تا منو ببینن..عزیز جونی ها و بابا جونی و عمه جونی و خاله جونی ها..یه موقع هایی می یان از یه جایی باهام صحبت می کنن و صداشون رو می شنوم که کلی برام قربون صدقه می رن..نمی دونم چه جوریه ولی اونا منو می بینن و باهام حرف می زنن قلبماچ

خوب دیگه من برم که باید شیر بخورم و بعد هم بخوابم..باید این روزا زودتر بیام بنویسم ولی خوب آخه شیر خوردن و خوابیدن برام از هر چیزی شیرین تره بغلبغل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)